Kundeservice ris og ros

Er det bare meg som opplever store sprik i hvordan kundeservice oppleves? Uansett så er kundeservice veldig viktig når det gjelder å velge produkt, dette er kanskje ikke noe man trenger hver dag, men det er veldig frustrerende når man virkelig trenger hjelp og man står i telefonkø i en halvtime.

Dette er grunnen for at jeg vil dere mine erfaringer med forskjellige kundeservicer, det kan være tilfeldigheter som har gitt meg mine erfaringer så du må gjerne dobbeltsjekke i tvilstilfeller.

Homely

Starter med litt ros, jeg tok kontakt med homely da jeg ønsket og bytte alarm i hjemmet. Brukte kontakt skjema og ble kontaktet etter ett par dager, snakket med fler forskjellige folk hos dem og alle var like trivelige. Det var også lite vente tid for å komme igjennom. Ble ikke slik at jeg ble kunde hos dem (det er en annen sak), men det har ikke noe med kundeservicen deres å gjøre.

Verisure

Fortsetter med ros, her ble jeg kontaktet etter jeg egentlig hadde sagt opp(ganske tidlig i oppsigelsen) av en veldig hyggelig og løsnings orientert mann som var lett tilgjengelig når jeg trengte å snakke med han igjen (han ringte opp etter jeg hadde kontaktet dem).

En annen diskusjon er jo det at man blir belønnet for å si opp mens de trofaste får høyere og høyere månedspris, men slik er samfunnet blitt.

Telia

Ris… Veldig vanskelig å få tak i på telefon, ble gjort 2 forsøk på 2 forskjellige dager hvor vi satt i telefonen i nesten en halv time. Chat support var stengt for TV (som vi trengte hjelp med), mens kontaktskjemaet ikke virket så lenge den andre chat supporten var åpen. Vi ga tilslutt opp, kom frem til at vi skulle prøve neste dag og sette på si masse tid. Fortsettelse følger…

Neste dag kom, men vi ga opp denne gangen også. Nå er angreskjema sendt.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *